Ефективна зовнішня реклама від Профреклама

Наведемо кілька рекомендацій, які допоможуть виготовити ефективну зовнішню рекламу.

Профреклама виготовляє ефективну зовнішню рекламу

Яскравість. Зовнішня реклама не визнає тонкощів і сірості , вона повинна впадати в око в першу ж секунду , запам’ятовуватися легко і надовго, вражати перехожих своїм дизайном, розмірами й чіткістю.

Все геніальне – просто. При виготовленні зовнішньої реклами слід виключити з плакатів, банерів, вивісок двозначні слова та незрозумілі складні малюнки . Зовнішня реклама – це швидкоплинний об’єкт уваги, всього лише на кілька секунд. Тому, виготовлення зовнішньої реклами має відповідати такому оформленню : одна картинка і рекламний текст, довжиною не більше 7 слів.

Реклама з ” ім’ям “. По можливості персоніфікуйте свою зовнішню рекламу. Це буде практично. Виготовляючи зовнішню рекламу, використайте в тексті назву міста або ім’я найближчого дилера.

Емоції. Зовнішня реклама з емоційним контекстом запам’ятається глядачам набагато довше звичайної прісної реклами. І навіть для втомлених і голодних перехожих ваша зовнішня реклама може стати розвагою і викликати посмішку.

Використовуйте колір. Доведено , що найбільш легким і приємним для читання є чорний текст на жовтому тлі . Виготовлення реклами може бути виконано і в іншій кольоровій комбінації, найголовніше дотримуватися основних кольорів і ніколи не використовувати світлі відтінки на жовтому фоні.

Географія зовнішньої реклами. Не упускайте можливість вказувати на ваше місце розташування. Розміщуючи зовнішню рекламу неподалік від вашого офісу, додайте напис “ми за поворотом “, поставте вказівну стрілочку, позначте відстань. Також у виготовлення зовнішньої реклами можна включити етнічні особливості передбачуваної аудиторії.

Коментарі поки відсутні.

Залишити коментар.